Összes oldalmegjelenítés

2013. július 7., vasárnap

Legyes bot születik!

Csörög a telefon Frutta az!Szeva Pityu megjött a cucc, amit rendeltünk a botomhoz mondta,a hangjában nem kevés izgalommal!Este mehetsz érte!Na de ne szaladjunk ennyire előre...:)

Kb 2 éve kezdődött, mikor a neten valami oknál fogva azon vettem észre magam, hogy órák telnek el azzal,hogy egyik videót a másik után nyitom meg...Lenyűgözött ez a botépítősdi!Nem győztem csodálni az elkészült remekműveket!Tetszett, hogy mindenki a saját elképzeléseit valósíthatja meg egy-egy botban...Szeretem a kihívásokat, ezért gondoltam én is megpróbálkozok, a botépítés rögös,útvesztőkkel tarkított világában valami maradandót alkotni.Ehhez társam is akadt Rod-Builder Pityke személyében...:)(ha olvassa most biztos nevet).A kezdeti "vigyázz elcsúszik, húzd meg,ne oda rakd-ide" vezényszavakkal tarkított gyűrűkötések nem szegték kezdvünket!Olyannyira nem, hogy azért már pár botot,orsótartót sikerült készíteni,ami a mi elég kritikus szemünknek is már mondhatni tetszett...
Ha egy ilyen egyedi darab megszületik, akkor kapunk vissza valamit, az addig belefektetett munkából...
Egy pár kép a teljesség igénye nélkül!
                                                        Ebből ugyan mi jó sül ki????

                                                          Itt még nem felismerhető

                                    Még csak most jön a java innentől 100% kézi munka

                                                                   Itt már kész

                                                Valahogy így néz ki az elkészült nyél.

                                                                  Ez már egy másik











 Fruttát személyesen, még nem túl rég óta ismerem.Mondhatni úgy is, megelőzte a híre, közös barátunk Peti révén.Mindig mesélte,ahogy ez az "őrült" a zagyvában tapicskol,valami gumi ruhában,és idióta mozdulatokkal,a feje fölött,a botot össze vissza rángatva horgászik!!??Természetesen azt is párszor megkaptam, hogy olyan hülye mint én:)Akkor már tudtam,csak idő kérdése,hogy mikor kerül sor az első (de remélem nem az utolsó) közös pecánkra.Ezt tavaly sikerült is össze hoznunk.Az áradó ipolyon "bogarásztunk"kicsit...Ez a közös peca nagyban hozzájárult ahhoz,hogy beleültettem az INSECT-et a fülébe:)Itt már gyanakodtam,hogy addig nem nyugszik, amíg nem lesz egy igazi egyedi pálcája.:) Fruttának egyébként nagyon könnyű botot készíteni!Az a jó benne,hogy határozott elképzelései vannak,hogy mit is szeretne!

F:"Milyen színű legyen a cérna??"
Én:Amilyet szeretnél,bár az igazat megvallva én a "kevesebb néha több híve vagyok"
F:Jó jó nekem rikító bot kell
F:Hagy rikítson!Legyen narancssárga!
F:Nem, inkább piros,vagy rózsaszín??Az is eléggé rikító nem?
Én:Ö-Ö
F:Fehér :)piros, narancs buzi vagyok...:D:D:D:
Én:És ha a feketét kombinálnánk a citrommal??
F:Megegyeztünk!citrom-fekete.
Hát ez kész...:):):):):):):)

Azért a fekete-és a neon yellow párosítást szerintem mindenki látja maga előtt.Hát, ez tényleg nem lesz túl visszafogott:)Nem lesz egyszerű elhagyni a botot, a méteres fűben sem...:)
A sok egyeztetést tett követte,míg nem azon kaptam magam, már csak várni kell, hogy érkezzen a csomag.
ÉÉÉSSSSSSSS igen végre megvan!Az írás első sorában említett telefonbeszélgetés után kocsiba pattantam, és már mentem is érte!
Hazaérve nem nehéz kitalálni,mi volt az első dolgom...:)

                                           Szerencsére minden épségben megérkezett.


                             Gyorsan szét is kaptam a nyelet,kapott kis tuningot a parafa:)



                                               A belső átmérőn igencsak van mit alakítani...


                                                                 Még mindig nem jó

                                                 Hőre lágyuló ragasztó a nyél ragasztásához


Jöhet a gyűrűkötés
 
                                                Horogakasztó hologrammos fóliával


 
 

 
 
 
 
                                                                    Már készen...


 
 
 
                              ÉSSSS A várva várt pillanat:):)Frutta és az első "száraz"Próba:):)

                                    Sok örömet,és sok nagy halat kívánok a bothoz Frutti:):)







 
 
 
 









3 megjegyzés: